torsdag, juni 17, 2010

Bok nr.32 - 2010: I kjølvannet

Det kan sjå ut som om eg les veldig mykje for tida, men begge dei to siste bøkene eg har lese, er korte, berre 4 CD-plater kvar.
Eg har lese mange bøker av Per Petterson, og alle har dei noko visst trist eller melankolsk over seg. Den førre boka eg las av denne forfattaren var Jeg forbanner tidens elv. Der skriv han mellom anna om forholdet mellom ein mann og den gamle mora hans. I denne boka er det far/ son forholdet han skriv om, og mest om tankane Arvid har om far sin etter at han er død i ei ulykke. Det er ikkje vanskelig å forstå at det dreiar seg om Scandinavian Star-ulykka, der foreldra til forfattaren omkom i verkligheita. Som dei andre bøkene til denne forfattaren gir også denne romanen rom for personlige tolkingar og refleksjonar. Så teke it or leave it. Eg likar stilen.
Finn Schau les fabelaktig bra.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...