søndag, juni 13, 2010

Bok nr.31 - 2010: Veien

Denne boka er ikkje så lang, berre 6-CDar, men eg har brukt lang tid på den, har lese mange avsnitt fleire gonger.Boka har fått kjempekritikk og prisar, blitt filma etc. Eg ser at den er godt skriven, og at den har kvalitetar, men sorry- MEG trefte den ikkje heime.Eg greidde ikkje å leve meg inn i denne framtidsromanen.Og det som skulle vere rørande, vart for meg berre sentimentalitet.For "amerikansk" for meg.
Derfor er det betre de les om den på nettet, eller les boka! Vi har ikkje alle samme smak-heller ikkje når det gjeld det vi les.
Les om boka her

1 kommentar:

solveig sa...

Eg har kjøpt filmen til Øystein.

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...