onsdag, april 14, 2010

Vermelding 8.april 2010

Klokka er15.30. Temperaturen + 13 grader C. Det er overskya, men opplett.
Har ikkje bilde å sette inn, for apparatet ligg til ladding. (Gløymde det i går.)

Nils for grytidleg på sjøen i dag. Han hadde laga til ei heilt ny line med store onglar og egna med makrell. Han var ute etter kveite eller store langer.Fangsten vart ikkje så veldig stor, men han fekk eit par fine langer; det er noko av det beste eg veit av fisk-lettsalta lange. Til middag i dag hadde vi kokt småsei, det har vi som regel kvar gong han er ute.No er han på plass i garasjen igjen for å skjere opp og filetere fangsten.
Eg har spyla sanden av gata nærmast oss og skal ut att og rake singel og snø frå plenane opp mot vegen. Gjer det eg kan for å hjelpe våren fram.

1 kommentar:

Hildegard sa...

Ein fin dag i dag både for fisking og hagearbeid. Det kan vere fint med ein tur over fjellet no mens de ventar på at snøen skal tine.
God tur og hels!

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...