tirsdag, april 06, 2010

Vermelding 6.april 2010.

Bildet er tatt klokka 14.00. Då var temperaturen +13 grader C. Det er overskya, opplett og litt vind av og til. Vind er elles mangelvare her på Vallabøen, det er ein av grunnane til at snøen ligg så lenge her.
Vi har vore ein tur på biblioteket i dag, men der var ikkje mykje å hente av lydbøker. Kom heim att med Trude Teige si krimbok+ Isabell Allende:Åndenes hus, som eg har lese før. Så fornya eg lånetida på filmen Brick Lane som eg ikkje fekk sett i påska.
Vi var også på Amfi og kjøpte medisinar og mat.
Og så kjøpte eg med to nye løperar hos Målar-Olav, ein til salongbordet og ein til veggseksjonen. Dei er i ein bleikgrøn farge som passar til Lappetausa-servietten/duken min. Eg likar å variere i dukar og puter, har ikkje så mykje fargar elles.
 Klokka 19.30: Det blei ein del ved av grana. Nils er nesten ferdig å kløyve no.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...