I dag klokka 12.00 var temperaturen + 2 grader C.
Det er skodde og regn i dag, vanlig vinterver på desse kantar.
Nils har vore og sjekka nabohuset, og der var alt i orden.
No skal vi ha oss ei lita butikkrunde, treng meir strikkegarn m.a.
Desse blomstrane heiter storkenebb, så vidt eg veit, dei veks også vilt, men denne er kjøpt, eg fekk den av ei som budde her i gata før. Den...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar