onsdag, januar 27, 2010

Vermelding 27.januar 2010.


I dag klokka 12.00 var temperaturen + 2 grader C.
Det er skodde og regn i dag, vanlig vinterver på desse kantar.
Nils har vore og sjekka nabohuset,  og der var alt i orden.


No skal vi ha oss ei lita butikkrunde, treng meir strikkegarn m.a.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 22.juni

Desse blomstrane heiter storkenebb, så vidt eg veit, dei veks også vilt, men denne er kjøpt, eg fekk den av ei som budde her i gata før. Den...