tirsdag, november 06, 2007

Trovågen 2005

Då eg kom til Trovågen første gong for 49 år sidan, var det berre to hus i dette området. Huset der Nils budde, er det kvite heilt til venstre i bildet. Eg budde på andre sida av myra hos onkelen hans, Sigurd. Det huset var også kvitt den gongen, men no er det nærmast okerfarga og litt vaskelig å få auge på nesten heilt til høgre. Skulen der eg jobba, ligg ved sidan av Nils sitt hus og er ikkje på bildet. Då eg kom dit i 1958, var der heller ikkje veg, den kom i 1969.Framfor den kvite hytta/huset kan ein sjå den gamle sjøvegen som enno er i bruk.
Får lyst å rydde opp i området nede ved sjøen.Det er mykje rusk som rek i land.
Blir litt "nostalgisk" når eg ser på dette bildet.Det er mange minne som dukkar fram.

1 kommentar:

Marie sa...

Koseleg å sjå og lese!

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...