onsdag, oktober 31, 2007

Mobiltrøbbel 3

I dag fekk eg svar frå Telenor. Firmaet Echovox som leverer mobiltenester, held til i Sveits.
I dag skreiv eg til dei - på norsk- og fekk svar på engelsk, tysk, fransk og hollandsk. Det var eit slikt automatbrev. Dei må vel til med ekspertise der nede for å tyde mailen min. Lykke på reisa!!. Lat dei berre streve. Søkte opp fimaet på Google, og dei har visst fleire svin på skogen etter som det ser ut.
I dag regnar det trollkjerringar her, men eg måtte berre UT!!!! Så vi for på shopping i Volda og Ørsta- ein relativt dyr hobby!
Eg veit at eg har fått nye lesarar til bloggen min, og vil berre gjere dei merksame på at dei kan klikke med musa på kommentarer så kan dei skrive melding til meg på bloggen .

1 kommentar:

Berit T sa...

Det er utrolig hva som kan skje.
Du må stå på dine krav.
Koselig blogg du hadde.

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...