tirsdag, oktober 30, 2007

Mobiltrøbbel 2

Fekk utskrift frå Telenor, over alle samtalar og meldingar i oktober. Det viser seg at dei som har tappa meg for pengar er noko som heiter: 2098 Echovox. Eg søkte på Google og fann ut at dei leverer av ei rekke tenester for mobil. Tenester som eg aldri har bede om og aldri brukt ! Etter som eg forstår er det Telenor sjølve som står bak. Eg har skrive ny mail til dei og spurt kva eg / dei skal gjere.
Det einaste "galne" eg har gjort, er å ikkje finne ut av kva alle dei skumle meldingane dreia seg om, berre sletta dei. Men eg har heller ikkje bekrefta noko.Dei har tappa meg for 30 kroner nesten annakvar dag-ikkje det heilt store, men prisippielt godtar eg det ikkje, og skal ha pengane tilbake. Basta.Hermed åtvarer eg alle andre, slik at de ikkje går i same fella som eg.

2 kommentarer:

Marie sa...

Koseleg blogg du har om daglege gjeremål. Ser på biletet av villsauen lenger nede på sida, me har fleire som liknar på desse. Eg har villsauer på siste innlegget mitt også om du har lyst å sjå.

Ha ein finfin dag :o)

Besta sa...

Eg har ikkje budd på gard, og aldri hatt sauer. Men mannen min er frå Solund i Ytre Sogn og der hadde dei sauer som gjekk ute det meste av året.Dei var av rasane spelsau og sjeviot(usikker på korleis ein skriv namnet).

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...