torsdag, oktober 10, 2024

Dagbok 2024: 10.oktober

 


Klokka er no 16.47, temperaturen ute er +8 grader C. I dag vakna eg opp til snø i fjella igjen, men så kom det sol også, så det vart fint. Eg hadde ikkje noko spesielt eg skulle gjere i dag, for eg har haustferie frå treninga. Derfor gjekk eg på Vernet først best. Det var fint der oppe også i dag,

Eg hadde ingen spesiell plan for dagen i dag, og det var bra, for rett som det var fekk eg besøk av to unge gutar, brødrene Eirik og Erlend kom hit i Amanda sin bil etter at dei hadde sett henne av i Volda. Ho skulle på "skule", men hunden hennar fekk vere med til Ørsta. Det var veldig kjekt å få besøk ,  eg hadde lite å by på i dag men eg hadde i ale fall kaffi om ikkje anna. Det er alltid kjekt å prate med barnebarna og få høyre kva dei driv med. Eirik har no jobb som musikklærar på ein skule i Trondheim, og han likar seg godt. Erlend bur no eigentleg her i huset mitt, men det er ikkje så ofte han eg innom meg. Han har hatt mange spelejobbar i seinare tid.

Det store kjøle-/fryseskapet som han  har arva etter meg, er no heilt utbrukt, så eg har sagt at han kan få det vesle skapet som stod i vaskekjellaren, og det ville han ha no. Etter at dei hadde reist gjekk ned i kjellaren og greidde å få kjøleskapet ut åleine. Tanken var at Erlend og eg i lag skulle få det på plass. Men så kom eg på at Erlend sikkert blir hos Margrete i kveld, så då står eg der. Eg funderer på korleis eg skal få kjøleskapet  bort til døra til kjellarleilegheita. Det er no verken stort eller tungt, men eg greier sjølvsagt ikkje å bere der. Så no er rådyra gode. I verste fall får det stå ute over natta, men då må eg pakke det inn. Det hadde vore ein god ide å tenkje før ein handlar.

                 Det er fint å sitte på ein benk på Fonnvernet og sjå dei kvite fjella i                                                      Dalsfjorden


                             Haustfargane tek over, det er lite grønt att

P.S- Eg fekk kjøleskapet opp på ei plast- plate som eg hadde, og greidde å flytte det,så no står det under altanen ,utafor soveromsglaset til Erlend. Det gjeld å ikkje gi opp.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2014:15.oktober

 Klokka er no18.06,temperaturen ute er +10 grader. Det har vore ein fin dag utan regn, men heller ikkje så mykje sol. Snøen har smelta mykje...