lørdag, juli 20, 2024

dagbok 2024: 20.juli


 Klokka er no19.45, temperaturen ute er+26 grader, men på skjermen min står det "Regn i morgen". Det har vore lest av +32-24 grader i dag, men deg har ikkje sett noko over 30 grader her hos meg.

Med det samme eg var ferdig med morgonstellet gjekk eg på Vernet før det vart altfor varmt. Bildet over tok eg då eg sat på ein av kvile-benkane-og sola var høgt på himmelen-

Då eg kom heim sat eg lenge oppe på altanen til Marit, eg hadde liksom tenkt meg til Vik, men det var ikkje naudsynt.

Ei stund etter at eg var komen heim, fekk eg uventa besøk av Eirik, og det var no koseleg. Eg hadde ikkje mykje å by på i dag, men det var kjekt å få prate med han på tomannshand. Han reiser opp att til Trondheim no, der han og Nora skal flytte i lag.

Så hadde eg ein liten tur på butikken for å supplere varebeholdninga i kjøleskapet. Så no håper eg at eg har noko å by på om det skulle komme eit menneske.  

Eg trudde at der var mykje jordbær i åkeren min i dag, for eg hadde ikkje plukka i går. Men nei-der var nesten ingen ting. Rips har eg rikeleg og naboen hadde hatt ei not over buska mi også, så no kan eg vere trygg. Eg gjekk og såg litt over "Godset" mitt før eg gjekk opp att til Marit. Ho er også nesten åleine heime.

Eg har ingen plan for morgondagen og eg veit ikkje om eg får besøk. Margrete reiser til England, men eg hugsar ikkje om det var søndag eller mandag ho skulle fare.Amanda blir heime og passar hundane.


                    Solskinnsdag  i Ørsta

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 7.september

 Klokka er no18.00 og temperaturen ute er + 26 graderC. det har vore ein nydeleg dag, som eg dessverre ikkje har fått nyte. Eg er svært sjel...