onsdag, juli 24, 2024

Dagbok 2024: 24.juli


Klokka er no21.23, temperaturen ute er+16 graderC. Det har vore sol og fint i dag, og dagen begynte godt. Eg hadde ikkje lagt nokon plan  ,men eg har gått å tenkt på at eg måtte få klipt håret mitt. I dag fekk eg ein innskytelse og køyrde ned i Vik, der eg gjekk inn på ein tom frisørsalong og vart klipt av ei hyggeleg dame utan å måtte vente.

Eg vart fornøgd med den nye sveisen og tok ein tur på Vernet  der eg møtte eit par eg kjenner dei hadde plukka bringebær der oppe. Kjekt å treffe dei.

Akkurat i det eg skulle ta bilde, såg eg ei melding på telefonen som eg ikkje forstod, det var noko om banken. Eg vart sittande ei stund og gruble, men tenkte eg kanskje måtte ned å snakke med dei igjen, og det har eg lita lyst til.

Men det blei mykje verre, for då eg skulle bruke datamaskina, begynte der ein evig-heit med varsel om at eg måtte betale ein sum etc. det heldt berre ikkje opp same kva eg gjorde. Eg skulle betale for sikkerheit etc, og abonnementet gjekk ut i går, så eg måtte betale 500 kr. etc.etc. Har hatt slikt før, men det er lenge sidan, og det er berre tøv og sjølvsagt ulovleg. 

Etter at eg hadde kava ei god stund med dette og ikkje fått orden på det, prøvde eg det som eg svært ofte gjer: Sender bod på Helge! Han har redda meg mange gonger og han kom i kveld også.

Han sa straks at dette var ikkje noko som han hadde mykje greie på, så etter å ha prøvd diverse, ringde han til Rasmus. Og i fellesskap med kvar sin telefon greidde dei til slutt å få orden på maskina mi. Og eg vart så letta at eg kunne ha floge. Og mens dei var på tråden fekk Helge lagt meg inn som ekstramedlem til Rasmus sin Netflix.

Eg veit ikkje kva eg skulle ha gjort utan Helge, og mor hans seier at eg berre må spørje han når eg har slike problem. Eg er så avhengig av denne PC-en min, at eg føler meg heilt utanfor når den ikkje funkar. Så då vart det i alle fall ein god slutt på dagen, og eg fekk skrive blogg.Sola skin fint på andre sida av bygda enno, men ikkje her. Eg har også lagt merke til at det alt har begynt å bli litt mørkt om kveldane. Sommaren er kort-


 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 7.september

 Klokka er no18.00 og temperaturen ute er + 26 graderC. det har vore ein nydeleg dag, som eg dessverre ikkje har fått nyte. Eg er svært sjel...