torsdag, juli 25, 2024

Dagbok 2024: 25.juli


   Her er det tydeleg at eg har klipt litt ujamnt, men det går seg vel til.


Klokka er no 19.56, det har vore fint ver og delvis sol i dag, men det er meldt regn og det skyar over litt etter kvart, så regnet er ikkje langt unna. I dag har det vore ein heilt vanleg dag utan store hendingar,og takk for det.

Marit og eg var ein tur fram på gravplassen på føremiddagen, Vi klipte bort gras etc. men saks, og stort meir var det ikkje å gjere. På heimvegen var vi innom KIWI, men det var ikkje så mykje eg trong å kjøpe i dag.

Arbeidet mitt i dagvar å klippe plen. Eg starta litt forkjært med klipparen for langt nede, dermed vart det litt plunder for det vart for tungt , så motoren stoppp fleire gonger, før eg forstod at eg mått lette på litt. Då gjekk det fint. Det var mylkje gras rundt huset, så det tok si tid, men Skråninga var lett å ta i dag, Eg fekk altså ta alt som var rundt huset og i skråninga, Før eg begynte å klippe hadde eg brukt kantklipparen på steinvegen nedafor huset, slik at Erlend får ein finare veg. Eg tok diverse pausar , men kom i mål. 

Eg har ein regel som seier at dei dagane eg klipper plen, skal eg sleppe å gå på Vernet, så der har eg ikkje vore i dag. Marit var ein tur ned til meg i dag, og fekk sjå på TV-en min. Og eg demonstrte korleis eg får nork tekst på norske program. Ho har nyleg fått ny TV, og er ikkje heilt kjend med den enno. Før var alle TV-apparat meir og mindre like. Slik er det ikkje lenger. Etter at Marit hadde gått opp att, strikka eg litt, men så sovna eg. Det skjer nesten kvar dag viss eg set meg i godstolen med beina opp.Og det gjer berre godt for eg er tidleg oppe og seint i seng, så eg treng kanskje nokre minutt søvn på dagtid

I morgon er det fredag igjen, og i løpet av helga kjem vel Margrete heim frå Liverpool, der ho og Svein er denne veka og "studerer" Beatles, det skal bli artig å høyre om det dei har opplevd.


                                           Grasbingen er full.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 7.september

 Klokka er no18.00 og temperaturen ute er + 26 graderC. det har vore ein nydeleg dag, som eg dessverre ikkje har fått nyte. Eg er svært sjel...