torsdag, april 25, 2024

Dagbok 2024: 25.april i dag.





 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin som dei frakta på ein tilhengar. Dei stappa heile trestammen i eine enden, og så kom det ferdige kubbar ut andre enden. Eg hadde lyst å sjå det på nært hald, men eg syntest det var litt frekt å gå bort og mase på dei. Som de ser har eg fått til å legge ut bilde igjen på gamlemåten.

Klokka er no 17.00, temperaturen ute er + 8 grader, der er opplett, med litt skyer og litt sol. I dag var det trening frå 10 til 11  eller vel det. På heimvegen handla vi på KIWI, eg hadde hugselapp så eg kom no heim att med det meste som mangla.
Eg tok meg ei brødskive og så gjekk eg på Vernet. Mor til fysioterapeuten, ho som var terapeuten vår før, spurde om eg gjekk på Vernet enno-og det syntest ho var veldig bra. Eg synest det er greitt å gå der, så treng eg ikkje å tenkje så mykje på at eg må trimme. Det er ikkje mykje trim i å gå der, men litt er betre enn ingenting. 
Eg veit ikkje om eg har gjort så mykje i dag, eg har rydda litt her og der og så har eg strikka litt. Eg skulle vel ha rydda litt i tilbygget, for å gi plass til vedsekkane som Rasmus kjem med. Venstrehanda er ikkje heilt god, men ryggen er verst, så det er begrensa kva eg får gjort. Eg ser veldig fram mot å få besøk og eg reknar med at systrene også vil treffe broren mens han er her. Eg har  mange småjobbar til han, så det er best å lage ei liste.
Eg har rydda litt opp i stueplantane mine, men eg vil ta ein tur til Plantasjen og sjå kva eg kan finne der. Dei hadde fine små prestekragar på KIWI i dag, men det er vel for tidleg å plante noko ute? Eg brukar å ha i kassar utanfor kjøkkenvidua-
I dag er det Wenche som har fødselsdagog neste månad er det to av gutane som fyller år +Amanda her . Det er så enkelt å hugse alderen hennar for ho vart fødd i året 2000. Heile storfamilien fyller år i første halvdel av året, det eitt unntak; Erlend fyller år i november. I morgon er det fredag igjen, dei kjem ofte fredaganeno for tida. Det var ikkje slik den tida eg var i arbeid-

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 4.mai

Dette bildet er tatt i dag.  Klokka er no 17.23, temperaturen ute på trappa er + 22grader C, sola skin og det har ho gjort i heile dag. Kjem...