onsdag, april 24, 2024

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte.
Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no, og himmelen blånar. Eg kom nettopp att frå langtur  til Rjåneset. Der vart det stålande ver etter kvart. Eg har ikkje vore der ute sidan Nils levde og styrte med båten. Mykje er forandra, der er neste enda finare enn før. Grunnen til at eg var der i dag, var at pensjonistmøtet vart lagt til "restauranten" der ute.

Eg kunne ha køyrt utover sjølv, men eg var så usikker både på vegen og avstanden at eg valde å ta bussen. Det går buss til Ålesund den vegen, ein gong for timen. Eg tok den bussen som kom klokka 14.55. Det var ein svart mann som køyrde, men det gjekk heilt fin. Ei ung jente sette seg ved sidan av meg og spurde kvar eg skulle av, og vi skulle av på samme staden. Då eg gjekk ut av bussen kom eg i lag med ei dame her frå Vallabøen, ho har også sertefikat og bil, men ho er fleire og 90 år så ho tykte kanskje det var tryggast å ta buss. 

Då vi kom inn der møtet skulle vere, var der nesten fullt, eg skimta ein og annan som eg kjende, og sette meg ved eit bord der det sat to damer frå før, begge over 90 år. Den eine kjende eg frå før.

Eli, som er leiaren av laget, var sjukmeld, og det samme var mannen, Terje. Men resten av styret var veldig flinke til å ta seg av alt. Maten som vart servert var kaffi og smørbrød-og alt var godt.

Ein i styret kom og spurde meg kva eg syntest omå ha møte der ute. Det er ikkje lett å svare på det. Eg syntest det var greit å vere der i dag, men eg vil no ikkje at alle møta skal vere der ute.

Då vi skulle heim att håpte eg på at eg skulle få sitte å med einkvan, men det såg svart ut, så eg gjekk opp til haldeplassen og ville vente på ein eventuell buss. Då stoppa det ein bil og tok meg på, eg veit ikkje kven dei er, men eg kjende ho i baksetet, det var "veninna" mi frå Vallabøen , ho som er 94 år. Eg bad om at dei skulle sette meg av i VIK og då fann eg att bilen min og køyrde heim.

Det er ein kafe eller restaurant eller... som held til i huset på Rjåneset og mange tek søndagsmiddagen der. Det var veldig fint å sitte og sjå ut vindua. Eg hadde gløymt kor langt det var til Rjåneset -og eg kjende meg ikkje att langs vegen heller.  Så det var på tide eg fekk denne turen



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 5.mai

Klokka er no 18.13, temperaturen ute r + 13 grader C. Det har vore sol og fint i heile dag, men ikkje så varmt som i går. Eg vakna tidleg i ...