tirsdag, september 12, 2023

Dagbok 2023: 12.september


 Klokka er no16.50, temperaturen er + 14 grader C og vi har kraftige regnbyger heile tida, nesten.

Marit og eg køyrde kvar sin bil på treninga i dag fordi ho skulle til frisør etterpå. Så eg køyrde rett heim i dag utan å handle. Sidan eg fann den grøne Jam-en i går tenkte eg at eg like godt kunne koke sylte av resten av plommene så vart eg ferdig med det. Og det gjorde eg. Eg fekk ikkje med heilt alle, men tenkte eg kunne lage plommegrøt til dessert av dei. 

Eg har fått ei FEME som dei seier her - eg skal ete opp  og nytte det eg har i hus og opp til fleire frysarar. Så får vi sjå kor lenge DET varer. Eg har så mykje halv-ete, men no går eg gjennom og ser kva eg har og kva eg kan bruke. No er frysaren i garasjen nesten tom, det vil seie at der er berre bær og ikkje noko anna. 

Eg har diverse halvetne kaker etc. Men eg skal no sjå om dei kan brukast. I går laga eg ball(klubb) i full fart og eg åt av den i dag også, så får eg sjå om det blir steikt ball i morgon. Eg er ikkje kresen og har god appetitt så eg treng ikkje å lage så mykje godt til meg sjølv. Eg trudde at når eg vart gammal skulle eg ikkje vere svolten støtt-men det er eg. Det tek visst aldri slutt.



 Eg felte av ein lest mens dei oppsummerte valet på TV i går kveld, og lesten vart ikkje heilt som den skulle fordi tankane mine ikkje var heilt med i det eg gjorde, så i dag rekte eg opp og felte av på nytt.

 I dagstrikka eg lesten ferdig  før eg tok på meg regnklede og gjekk min (nesten) daglege runde på Vernet. Eg vart ganske våt på buksa, for eg hadde berre ei regnjakke som ikkje var så sid. Men eg har tørka mykje mens eg har sete her. No skal eg ha meg ein kaffikopp og så blir det vel TV og strikketøy for det meste. Eg får ikkje gjort noko ute å lenge det regnar.

Alt regnet vi har hatt(mest om natta) gjer at plenane er grøne og frodige.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...