fredag, mai 05, 2023

Dagbok 2023: 5.mai


 Klokka er no18.50, temperaturen ute er+ 13 grader C, og det har neppe vore ei sky på himmelen i dag.

Eg hadde rimeleg plan for dagen og starta med fredagsvask, Etterpå gjekk eg ein tur på Vernet, der eg ikkje møtte nokon som eg kjende i dag. Då var klokka blitt så mykje at det passa å ete middag. Eg hadde noko risgraut ståande som eg tok, og med litt spekepølse ved sidan av , var det heilt greitt. 

Eg hadde i grunnen store planar om hagearbeid i dag, men først ville eg slappe av og tok Møre-Nytt med meg ut på solsenga. Der var det varmt og godt i dag, så eg vart liggande å sløve ei stund, Møre-Nytt måtte eg lese etterpå. Sudokuen tok eg i går kveld.

Dagen var nesten over før eg kom meg ut i hagen. Eg fekk ikkje gjort så mykje, men tok i alle fall opp ei heil bøtte med løvetannrøter i dag også. Og enno er eg ikkje begynt ovafor huset, De er mykje å gjere i hagen i år, og eg veit ikkje kor mykje eg greier, men trur det går bra.

No skal eg kose meg med TV og strikketøy, har ikkje hatt på TV-en i dag.

Som sagt; fredagane kjem ofte, og no vil eg ønske alle ei fin helg. Held veret seg så kan det bli kjempefint.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...