søndag, mai 07, 2023

Dagbok 2023: 7.mai


 Klokka er no 17.17, temperaturen er +15 grader, sola skin og himmelen er blå. Men i morgon skal det vere regn, seier PC-en min. Eg prøver å nyte sola og fineveret så mykje eg kan. No kom eg rett inn frå altanen der eg har lagt på solsenga sidan middag-ein kan ikkje vere altfor fornuftig slike dagar, det er ikkje SÅ mange av dei-

På føremiddagen sat eg os strikka og såg Tv til gudstenesta var over, då gjekk eg på Vernet. Der var ikkje mykje folk i dag, så eg fekk sitte litt og nyte sola på mange av benkane. Der var ingen eg kjende i dag.

 Då eg kom heim att var klokka så mykje at eg begynte å tenke på middagen. I dag vart det steikt ørret, som vanleg, med poteter, grønsaker etc. Det vanka også ein porsjon med is til dessert. Etterpå angra eg på at eg hadde ete for mykje. Og eg var for mett til å gjere noko anna enn å sole meg. I fjor trur eg knapt at eg brukte solsenga,  men til no i år har eg alt brukt den fleire gonger.

Eg hadde noko eg skulle gjere i dag, men veit ikkje kva det blir til. I morgon ville eg klippe plen, men viss det blir regn får eg ikkje gjort det.

Eg tenkte at plommetreet ville blomstre i dag, men det er ikkje heilt klart, Bjørkene og lerketrea oppe ved Vernet vert grønare for kvar dag. Det hastar litt no, skal det bli skikkeleg fint til 17.mai.

Eg ser der er ymse ting eg skulle ha gjort i hagen først best før det blir for seint, så eg treng eigentleg eit par fineversdagar.Eg har tatt opp ei mengde med løvetannrøter siste par dagane, men no ser eg gule flekkar i plenen over alt





Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...