tirsdag, mai 02, 2023

Dagbok 2023: 2.mai


Klokka er no 17.07,temperaturen ute er+10 grader og akkurat no skin sola inn vinduet her. Tidlegare i dag har det regna.

I dag tidleg var det berre å stå opp og gjere seg klar til trening. Marit ville køyre i dag, for ho skulle på Plantasjen etterpå. Eg vart med henne på Plantasjen og der var det mykje fint å sjå. Eg lurer på om dei kan få selt alt her i Ørsta/Volda. Det var Marit som skulle handle, i dag skulle eg berre sjå meg om og sjekke prisar etc. Ein ting er opplagt: Plantar blomster, mold og gjødsel m.m. er dyrare enn før. Eg har ikkje kjøpt gjødsel til plenen enno, eg brukar å kjøpe den på EIK-senteret. Kva eg gjer i år, veit eg ikkje enno.
Då eg kom heim att bytta eg på meg andre sko, og så gjekk eg tur på Vernet. Eg var komen berre eit lite stykke ut gjennom gata, så kom regnet. Men eg ville ikkje snu, så eg tok heile runden, og då eg kom heim var eg våt til skinnet. Så det var berre å få på seg tørre klede før eg år middag, som var restar frå sundag. Etterpå sette eg meg inn for å sjå nyheiter, og der vart eg sittande lenge og vel. Men no er eg oppe og går igjen, har sett på vaskemaskina, så ordnar det seg med klesvask.
Eg lengtar etter å få komme ut i hagen og jobbe litt der, så veldig mykje blir det nok ikkje, men her er nok å ta tak i. Og andre jobbar ligg også på vent. Så eg treng litt fint ver og opplett.

I dag fyller "Mellombror" på Kongsberg 17 år. Eg ser Kongsberg-gutane så altfor sjeldan, så vi blir ikkje så godt kjende. Vebjørn bur heime enno og går på vidaregåande.
GRATULERER MED DAGEN VEBJØRN!

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 16 MAI

Idag har maskina mi fått ein ny ide; når eg vil ha små bokstavar; så skriv no store ; og nåreg vil ha store så skriv ho små: Derfor må eg si...