lørdag, april 08, 2023

Dagbok 2023: 8.april


 Klokka er no 18.50, temperaturen er +11grader C og det har vore ein nydeleg dag. Eg kom nettopp heim att frå ein runde på Vernet, der eg sat ei lita stund på kvar benk for å nyte sola.

På føremiddagen i dag tok eg "fredagsvasken", og så vaska eg -eller rettare sagt maskina, eit par omgangar.

Eg hadde tenkt meg ein liten tur på butikken, og så fekk eg melding frå Margrete at ho og tre av borna ville komme på besøk. Og det var no veldig kjekt. Eg fekk ikkje laga til så mykje spennande, men har no litt av kvart i frysarane mine. Erlend var på jobb så han kunne ikkje komme, men det er no ikkje så lenge sidan eg såg han. 

Vi drakk kaffi og brus og åt is og kaker. Verre var det ikkje. Eg kom på at Rasmus sa at Eirik sikkert greidde å montere sagkrakken som eg fekk til jul. Så i dag fekk han vise kva han kunne, så no har eg sagkrakk og sag, så då er det berre å sette i gang.

Etter at dei hadde fare og eg hadde rydda opp, ropte eg på katten til Marit og då kom ho springande. Det gjorde ho ikkje første gongen eg ropte.

Så vart det tur på Vernet i dag, eg treng mosjon!!!


Nedanfor garasjen er eit bed der molda er laus og lett å grave i. Der brukar eg å grave ned ymse løkplantar som eg får i potter, og så kjem dei att år etter år. Potteroser har eg der også, men eg ser ikkje enno om der er liv. Det som er litt dumt er at også kattane likar så godt å grave der.

I dag fyller Mimi , som er gift med broren til Nils, 79 år. Då eg vart kjend med enne var ho berre 14-15 år gammal.Vi held kontakten enno- på FB- for det meste.

Ho er ei hyggeleg , snill og gjestfri dame og eg ønsker henne alt godt.

Og så ønsker eg alle som er innom bloggen god påske for resten av helga.

Ingen kommentarer:

Dagbok 20 24: 3.mai

 Klokka er no18.30, temperaturen ute er + 20 grader. Det har vore ein strålande dag, med sol frå klar himmel. Eg har vore her åleine heile d...