fredag, april 07, 2023

Dagbok 2023: 7.april

                                             MORGON

Klokka er no 19.40, temperaturen ute er +10 grader C og det har vore ein fin dag. Snøen som kom i går kveld var nesten borte då eg stod opp, og resten forsvann i løpet av dagen.

Eg var her heime og styrte på litt til Øystein kom og henta meg kl.12.30.

Det var kjekt å komme til Hareid igjen, og i dag var alle 4 "barna" heime, og i tillegg var sambuaren til Olaug der. Amund barnebarnet fylte 3 år den 5. og då feira dei han i Volda, i dag vart det feiring på Hareid, med gåver til bursdags-barnet på tre og ho på 83fekk også fine gåver og blomster.

Takk for alle gode gåver!

Solveig hadde laga til lammelår og grønsaker til middag og karamellpudding m.m. til dessert. Det var veldig god mat, og eg åt sikkert for mykje. Som vanleg.

Vi hadde som vanleg nok å snakke om, og Audun hadde stor suksess med blåsing av såpebobler-noko som særleg Amund sette pris på.

Seinare hadde vi gode kaker og kaffi. Solveig køyrde meg heim og eg kan berre takke for ein god dag!

No er snøen som kom sist natt borte og litt av den gamle snøen også, så blir det kanskje skikkeleg vår snart.

                                                                              KVELD

Ingen kommentarer:

Dagbpk 2024: 17.mai

 Då er klokka 19.00 på sjølvaste 17.mai Det er enno sol og varmt ute, +22 grader har no, på føremiddagen var det oppe i + 28 grader, så eg v...