tirsdag, april 04, 2023

Dagbok 2023: 4.april


 Klokka er no17.32. Temperaturen ute er + 11  grader C, det er ikkje heilt klårt no, men vi har hatt ein fin dag med mykje sol.

Eg hadde ikkje så store planar i dag, me Marit og eg ville sjå fram på Akjellhaugen om det var råd å pynte litt på gravene.Vi var innom KIWI og kjøpte orger med gule stemors og tok med oss på vona. Eg trur ikkje det hadde smelta eit snøfnugg sidan sist eg var der, så vi tok med oss blomstrane og reiste heim. Eg tok ein runde på Vernet sidan eg hadde kledd så godt på meg. Trefte ikkje så mange i dag, berre eit ektepar som eg kjenner.

Før på dagen hadde eg fiksa mobilen min, og var stolt fordi eg hadde greidd det sjølv. Men no såg eg at den var ikkje i orden likevel........typisk. Eg får ikkje Messenger inn på telefonen, så då må eg berre bruke PC-en-

Etter at eg hadde vore på Vernet laga eg middag til meg sjølv og i dag fekk eg ein gryterett frå Toro. Ferdigkokt ris hadde eg i frysen, så det ar veldig lettvint. Men eg åt visst for mykje for eg vart så trøtt etterpå at eg heldt på å sovne. 

Som de ser ha det ikkje hendt så mykje i dag, og eg føler på at eg har vore altfor lat, men det er vel ferie for pensjonistar også? No skal eg i alle fall tømme oppvaskmaskina, så får eg no gjort aldri så lite i dag også. Eg har mykje arbeid som står på vent-det manglar ikkje på det-når berre våren kjem for alvor-

I morgon fyller oldebarnet 3år.

På fremste delen av Fonnvernet var det bnesten bert, men ikkje på den delen som ligg opp mot skogen. Der gjekk eg også i dag attmed autovernet, der var ei berr stripe.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 16 MAI

Idag har maskina mi fått ein ny ide; når eg vil ha små bokstavar; så skriv no store ; og nåreg vil ha store så skriv ho små: Derfor må eg si...