torsdag, mars 09, 2023

Dagbok 2023: 9.mars


 Klokka er no16.30, temperaturen på trappa er minus 2 grader, men inne i stova er det godt og varmt, og varmekjelda i dag er sola. Eg slo nettopp på varmepumpa slik at det ikkje skulle bli kaldt når sola for vekk. Det har vore nydeleg ver i dag, men veldig kaldt ute.

Marit og eg starta dagen med trening, Marit køyrde i dag. Vi var ein tur inn omKIWI, eg skulle eigentleg ikkje ha noko, men plukka no i hop litt av kvart.

Eg ville ikkje gå på Vernet i dag, så eg tok ein runde her på Vallabøen. Eg tok to bilde på turen, begge frå same ståstad dvs. toppen på Storebakken. Eg gjekk med piggsko i dag også, for når sola skin på vegane, kan det bli glatt. Då eg kom heim att laga eg meg ein lettvint middag, og så sette eg meg til å felle av ein lest. Det tek litt tid det også.

I går kveld fann eg ut at der har kome ein ny sesong på "Outlander" på Netflix , så no blir eg vel sittane å  sjå den-mens eg strikkar. Det er ikkje så mykje anna eg kan gjere verken inne eller ute, når det er så kaldt.

I dag begynte eg å tenkje på noko som eg lærte meg for ei god stund sidan. Det var på Grublenett. Eg lærte å plassere alle landa i verda på kartet. I dag ville eg sjå kor mykje eg hugsa. Europa gjekk fint, der plasserte eg alle rett på første forsøk. Så skulle eg prøve AFRIKA- det var ikkje vanskeleg, det var umuleg. Men eg kom igjennom med hjelp av ATLAS. Så no har eg litt å bygge opp att. Frå før hugsar eg at det vanskelegaste var statane i Nord-AMERIKA, dei streva eg lenge med. Eg klarte alle karta til slutt, men så er det altså borte igjen. Det ein lærer som barn sit som regel fast heile livet,men å lære noko no-det er vanskeleg. Ikkje å lære, men å hugse.

No har det gått enda ei veke og fredagen kjem i morgon. Veret er nydeleg, men alt for kaldt.Vi lengtar etter vå. Marit og eg kjøpte kvar vår lyngplante på KIWI i dag. Den minte om vår.

              Her kunne eg ha gått opp til Fonnvernet om eg hadde villa det.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...