fredag, mars 24, 2023

Dagbok 2023: 24.mars


Klokka er no16.30, temperaturen ute er +5  grader C, det er overskya og skodde i fjella, men stort sett opphaldsver.

I dag var det fredagsvasken som stod for tur, og det er ikkje allverda. Men eg hadde avtale med Einar om at vi skulle på Kina-restaurant i Volda i dag. Eg hadde sendt melding om det til Margrete i fall ho var i Volda og ville vere med.

Einar kom til avtalt tid og køyrde til Volda.Men restauranten var ikkje open enno, skulle opne klokka 14 stod der på ein plakat. Einar handla på Mega , men eg sat berre og venta og sende melding til Margrete. Klokka blei 14, og der var ikkje liv i restauranten,Margrete kom og joina oss, og så bestemte vi oss for Marias i staden, der fekk vi god mat og kaffi etterpå. Det er alltid kjekt med "familieselskap"- også i ein mindre dimensjon. 

Eirik var også i Volda ,men han trefte vi ikkje. Han var ein liten tur heim frå Trondheim, ein kamerat var død og skulle gravleggast i Volda. Så Eirik var i gravferda. Han overnattar vel hos Lars i Ørsta, Margrete skulle heim med ferja.

Einar er så omtenksam at han kjøper gule blomster til mormora nå ho fyller i ipåsketida. Og eg er alltid glad for å få blomster. Eg er ikkje sikker på kva den eine heiter, men det skal eg finne ut. Og så skal eg finne nokre finare potter til dei-

Ingeborg er i Paris,  og sender bilde heim.




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...