mandag, mars 13, 2023

Dagbok 2023: 13.mars


 Klokka er no 17.25, og eg kom nettopp inn døra etter ein liten mosjonsrunde. Eg hadde tenkt å gå på Vernet, men der var for mykje snø. Ein god del snø på vegane også, så det gjekk bra å gå med piggsko. Temperaturen ute er no +1grad  og det er nesten opplett, men grått og trist ver- eigentleg.

I dag var det "heimedag" og eigentleg skulle eg ha støvsuga, men det var ikkje heilt naudsynt , så eg fekk meir lyst til å bake brød. Trur ikkje eg har bakt noko særleg hittil i år. Eg brukar aldri oppskrift når eg lagar brød, det skal godt gjerast at dei ikkje blir gode-og gode blei dei i dag også . Innimellom gjorde eg litt anna husarbeid og så fyrte eg i omnen og strikka ferdig enda eit lestepar. Solveig held meg med garn, ho strikkar større og vanskelegare ting. No har eg halde på med å strikke tynne ull-lester som ein kan ha i vanlege sko. Det vart til at eg åt skiver i staden for middagsmat til middag i dag.

Marit var hos tannlegen i dag, men skulle komme ned når ho var ferdig der. Men det tok meir tid enn vi trudde, så no har vi utsett praten til i morgon.OG eg gjekk ein tur i stafden. Treffer alltid nokon å prate med når ein går etter vegane også.


For to-tre år sidag lærte eg meg å plassere alle verdens land på kartet-utan hjelpemiddel. Mest streva eg med statane i Nord-Amerika. No ville eg sjå kor mykje eg hugs. Europa gjekk bra, men så skulle eg prøve meg på Afrika - og det gjekk ikkje bra. No har eg sete og bala med å plassere landa der-har tatt  atlaset til hjelp og då kjem eg i mål til slutt. Dei store landa går greitt. Men veit dokker kor mange bitte små land der er i Afrika? Eg har ikkje bruke for å vite det, men dette brukar eg som hjernetrim. Og eg synest det er kjekt å lese kart-det har eg alltid syntest. De finn karta på " gruble.net"



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...