mandag, februar 06, 2023

Dagbok 2023: 6.februar: Samefolkets dag


 Klokka er no15.54, kanskje littfor tidleg å oppsummere dagen, men det går an å henge på noko viss det skjer noko av interesse. Det har vore overskya i dag og temperaturen ute er +8 grader C. På skjermen står det at det skal regne i morgon, og eg tviler ikkje. Men det var så godt at mildveret kom og smelta is og snø på trappa mi -for eksempel.

I dag stod eg opp til vanleg tid, og etter frokosten sat eg og strikka og såg serien min-som vanleg. Eg hadde litt planer for dagen i dag, og det første eg gjorde var å sette på ein klesvask som ikkje skulle i trommelen. Då eg hadde fått den første vasken til tørk, sette eg på ein stor kvitvask-og så gjekk eg tur på Vernet. Der var mindre snø enn i går, men ikkje bert enno. Eg trefte folk eg kjende og prata med i dag, det er kjekt, for eg er nokså mykje åleine og pratar berre med meg sjølv. Men det er også heilt OK-eg har no på ein måte valt det sjølv-

Då eg kom heim hadde eg planen klar, i dag skulle eg koke plommesylte igjen. Eg har enno att av plommene som eg hausta for snart to år sidan. Rundt juletider fann eg ut at eg hadde ei stor aluminiums-panne i kjelleren, samme sort som eg har brukt å koke sylte i, berre at den er mindre. No tok eg den store panna og hadde oppi 4kilo++med plommer og kokte sylte. Eg hadde tenkt å koke meir, men så hadde eg ikkje fleire store glas for hand, så det blei utsett. Eg har mykje plommer att enno, men eg et nesten berre plommesylte på skivene, så det går unna. Det er no ikkje heilt fritt for at eg maular litt innimellom også. Det er forholdsvis lite sukker i sylta mi, i dag var det bortimot 5kilo plommer og mindre enn1 kilo sukker. Plommene er søte i seg sjølv.

Stor-klevasken kosar seg i trommelen no, eg har jobba litt med spansken innimellom alt anna eg har styrt med. Eg har slått av varmepumpa, sidan eg brukte så mykje straum andre stader, men så har eg ikkje vore på stova heller. No har eg henta inn ved og skal kveike i omnen, så kan eg strikke og sjå TV til kleda i trommelen er tørre og skal leggast i hop. I deg er eg nøgd med min eigen innsats, eg har vore lat lenge nok-. I morgon er det trening, så då blir det ikkje gjort så mykje heime. Men vi brukar ofte å gå på butikk før vi fer heim, så v slår to fluger i ein smekk. Merkeleg , men vi treng nesten støtt noko frå butikken.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...