tirsdag, februar 07, 2023

Dagbok 2023: 7.februar

 



Klokka er no16.00, temperaturen ute er+ 4 grader C, det har vore overskya og regn i dag. No er det som ein vårdag ute, med grøne plenar etc. Men det er vel for tidleg til å tru på våren enno. Eg er glad for kvar dag eg slepp å moke snø, i fjor moka eg mykje, men eg trur ikkje ryggen min hadde greidd det i år. 

Eg hugsar februar månad for 33 år sidan, då var det full vår. Av ein eller annan grunn var Nils og eg på biltur til Selje m.a. og der var det ein hage som var full av snøklokker. Eg hugsar det fordi vi fekk vårt andre barnebarn nokre dagar etterpå.

I dag køyrde vi til treninga, Marit og eg. Det silregna, så det var ikke så kjekt. Vi tok ein tur på ALTI etterpå og kjøpte litt av kvart.

I dag hadde eg ikkje planar om trim-tur, for eg tenkte eg måtte jobbe litt med spansk-leksa og det har eg gjort no.. Tok meg litt mat først. Leksa var ikkje så vanskeleg som eg trudde, og det grøvste hadde eg gjort frå meg i går. Eg brukar PC-en til å skrive på, då blir det ryddigare enn når eg skriv med hand. Eg er ikkje nøydd til å lære spansk, eg klarer meg godt utan, men eg synest eg må trimme hjenecellene litt. Eg har lyst å gå tur, men har ymse anna som er ugjort, som eg må få unna. Ev vaska mykje klede i går, og noko må strykast t.d.

Eg har strikka ferdig første lesteparet av ganet som Margrete kom med, men eg plundra mykje for å få det til. No skal eg snart begynne på par nr. to og no veit eg meir om korleis eg må gjere det, Garnet er på samme tid tynt og loddent, nesten slik som genseren Solveig strikka til meg ifjor. Eg hadde tenkt å kjøpe nye pinnar i deg, men det var så vått nede i Vik at eg orka ikkje å gå opp i gata på strikkebutikken.

Eg tok nokre bilde, men eg fekk ikkje til å legge dei inn på datamaskina i dag. Alle andre dagar har det gått heilt fint, så eg får prøve igjen.



Då eg såg gjennom avisa for andre gong i dag, fann eg bilde av Erlend Harry Trovåg Bjørneset. Harry-namnet har han tatt på eige initiativ- Han er vel det vi får kalle "kunstneren" i familien. Kva kunsten heiter, veit eg ikkje, men han lagar musikk og musikk-videoar m.m.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...