søndag, februar 26, 2023

Dagbok 2023: 26.februar


 Klokka er no15.50, temperaturen ute er + 4 grader C, det er skodde og regn og så pass utriveleg ver at eg held meg inne. Snøen smeltar, men ikkje fort, det som plogen la att i går, er det mykje att av no, men eg let det ligge for eg skal ikkje ut med bilen i dag.

I dag er eg heime åleine heile dagen, men det går bra. Før middag strikka eg, såg TV, strauk nokre klede etc. Til middag i dag laga eg Pasta carbonara, hadde akkurat nok av det eg trong, så no må eg hugse å skrive på handlelista mi.

Etter at eg hadde ete og vaska opp att, sette eg meg til å sjå ein serie på Netflix, men då sovna eg visst. Det var utbrent i omnen, så eg måtte kveike opp for andre gong. No har eg brukt opp all småveden , så no må eg visst til å kløyve meir.

Eli ringde i går kveld, så eg fekk vite nytt frå pensjonistmøtet og frå spansken. Såra mine gror litt for kvar dag, men det er eit litt større sår i panna som sikkert treng litt lengre til. Eg kan lage ein lite pannelugg som skjuler det meste. I morgon skal eg til Vik, trur eg, og då skal eg stikke innom til Mariann og høyre om ho har kamuflasje-krem. Denne veka har eg tenkt å fare både på trening og spansk.

Eg likar ikkje dette veret, men eg synest det er heilt utruleg at vi snart er komne til mars månad. Blir det klårt og kaldt no så har vi i alle fall mykje sol. Mens eg ventar på vår og sommer likar eg å sjå på inneplantane mine og passe på at dei får det dei skal ha.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...