onsdag, februar 01, 2023

Dagbok 2023: 1.februar


 Klokka er no 15.55, temperaturen ute er minus 1 grad. Det har vore ein fin dag- finare etter kvart. Om morgonen var det skya, men etter kvart klårna det opp. Eg fekk ikkje sjå sola før ho forsvann bak Melshornet, men no er ho så høgt oppe at vi ser henne etterpå, ei stund mellom kl.13-14.Det var nydelig å få sola inn, eg kjende at ho varma, men ein "bakdel"skal det no vere med alt, for vindua var heilt grusomme-endå eg vaska dei sist haust, etter at taket var ferdig. Men slik er det berre-eg pussar ikkje vindua når det er kuldegrader.

I går kveld hadde eg eit oppgjer med meg sjølv. Eg kan ikkje berre sitte og strikke og sjå TV og drikke kaffi. Og no har eg gjort ein avtale om at eg skal gå ut og trimme ein time nesten kvar dag. Dessutan må eg rydde opp og vaske i huset mitt, eg skal begynne med å rydde skuffer og skap, minst ei/eit for dag. Eg begynte i går kveld då rydda er og sorterte sokke-skuffa mi. I dag har eg tatt to skuffer, men det var lettvint og fort gjort.

Lerkevegen

Eg vart sittande med strikketøyet mitt ei stund etter at eg stod opp, men etter kvart kom eg meg ut for å trimme litt. Eg gjekk opp Storebakken, ned Fonnavegen til gata nedanfor Olavsgata, og då var det beine vegen bort til Vikemarka skule. Eg gjekk med piggsko, så det var ikkje problem med å gå-men så er det den gamle ryggen, den var nesten av etter at eg hadde gått i 70 minutt. Føtene greier seg bra, og viss eg hadde gidda å ta ut sparken så hadde det vore bra for ryggen å støtte seg på den-og så kunne eg ha sett meg ned å kvile. Sparken er nokså ny og fin å sjå til og heilt i orden. Men den har hange nede i tilbygget sidan Nils hengde den opp. Eg har ikkje gidda å ta den ned, og så er eg redd for at snøen fer med det samme eg har fått den fram.

Så er det noko som er litt problematisk og det er at eg blir så svolten når eg er ute og går. Hele livet har eg vore fryktelig glad i mat, altfor glad i mat vil eg seie,eg trudde eg skulle bli mett når eg vart gammal, men det skjer ikkje.

Så eg måtte lage meg litt mat då eg kom heim, og så måtte eg ha litt kaffi-og til kaffien skulle eg ta ein sudoku som eg hadde liggande (Frå bladet Pensjonisten)

Å få i seg kaffien var inga sak-men sudokuen er ikkje løyst- Som sagt så tok eg eitpar skuffer, og no skal eg hente ved og fyre i omnen, sjølv om eg ikkje fann særleg mykje brennbart i dei skuffene. Eg har varmepumpa på heile døgnet, men  det er ikkje nok.

                                    Ved Vikemarka skule

PS: Komande onsdag den 8.februar, begynner vi på spanskkurs igjen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...