fredag, februar 17, 2023

Dagbok 2023: 17.februar





Klokka er no17.03 , temperaturen ute er + 3 grader og det regnar. Eg er litt småsint her eg sit- Eg er sint på meg sjølv, så det går ikkje ut over andre. Eg plar alltid løyse sudokuane i Møre-Nytt, men i det siste har eg hatt trøbbel med dei som kjem i fredagsavisa. No har eg site i timesvis og prøvd om att og om att utan å få den til. Eg kunne ha brukt tida betre ! Eg unnskyldar meg med at eg trimmar dei små grå.

Først på dagen var eg nokså flink. Eg vaska skikkeleg på bad og kjøkken, sette på ein klesvask etc. etc. I dag tok eg og køyrde "renseprogram" på oppvaskmaskina. Der har lagt litt "rusk" att i botnen kvar gong, og eg har tørka det opp med ein klut. Neste gong har det vore det samme. I dag tok eg det som var i maskina og vaska for hand, før eg sette i gang rensinga som tok over 3 timar . Maskina vart gullande rein, men det låg noko smuss i botnen i dag også, forstår ikkje kva det er , for det var ingen ting som kunne forklare dette. Men no veit eg i alle fall at maskina er rensa. og rein, får eg håpe.

Venninna mi heilt frå tidleg barndom, fyller 83 år i dag, og eg ringde og gratulerte henne. Då fortalde ho at både ho og mannen hadde hatt Covid og vore veldig sjuke, særleg han. Og dei hadde tatt alle vaksinane, akkurat som eg, men eg tek vanleg influensavaksine kvart år i tillegg. Eg har ikkje vore forkjøla ein gong, på mange år. Eg vart litt sår i halsen førre helg då eg gjekk på Vernet og var søkkande gjennomvåt, men eg har ikkje blitt forkjøla no heller trur eg.

I dag har eg ikkje vore lenger enn til garasjen , der eg har henta ved. Det er ikkje så mildt no lenger, men om vi hadde fått kulde no, så hadde vi hatt sol og fint ver, vil eg tru. Som eg har skrive så mange gonger før, kjem fredagane  mykje oftare no ek\nn den tida ein lengta og såg fram til"Week-end". 

No vil eg ønske at alle får ei god helg- fordi vi fortener det. Eg skal halde fram med å strikke lestar, eg feller av ein lest kvar dag. Men eg strikkar berre når eg ser TV.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...