fredag, februar 10, 2023

Dagbok 2023: 11. februar


 Klokka er no 15.45, temperaturen ute er +2 grader C -  og vi har fått ny forsyning av tung, våt snø-

Ein eller annan av naboane har frest unna snø på tunet, eg går i støvlar når eg går ut i garasjen,  trur snøen smeltar av seg sjølv snart. Håper det. 

Sidan det er fredag i dag, har eg tatt "fredagsvasken"- som ikkje er særleg imponerande. Elles driv eg og vaskar diverse i vaskemaskina. Har nettopp hengt opp vanlege klede som eg tørkar på stativ i vaskekjellaren. Så må eg  vaske puter og teppe etc. som eg tok inn frå altanen i går.

Eg har fyrt opp i omnen og så åt eg litt middag. I fredagsavisa (Møre-Nytt) er der vanskelegare sudokuar enn i tysdagsavisa, men eg har greidd alle til denne tid. For 14 dagar sidan, var eg nær ved å gi opp, men kom i mål til slutt. I dag balar eg -men har ikkje gitt opp enno............... Mykje unyttig kan ein bruke tida på, men litt utfordring  må ein ha.

Det kjem ikkje til å skje så mykje meir i dag,så eg vil no berre ønske alle ei god helg.


                     Eg kjem ikkje til å gå tur i dag heller- Trur eg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...