fredag, februar 03, 2023

Dagbok 2023: 3.februar


                                                     Akkurat no, kl.16.00

Klokka er no 16.00, temperaturen er minus 2 grader C. Sola kom inn stoveglasa på samme tid som i går, vi har hatt sol i heile dag, meir og mindre , men o trur eg sola er i ferd med å gå ned.Marit såg at sola kleiv honnje i dag, men det såg ikkje eg . Ho bur litt lenger oppe. Eg har enno ikkje kveikt i omnen. 

Etter frokosten i dag sat eg og strikka og såg serie. Eg har begynt å strikke på garnet Margrete kom med. Det var for tynt til å strikke på pinnar nr.  3, så eg gjekk ned til 2,5. Det stod forøvrig på papiret rundt. Det er vanskeleg å strikke fint og jamt med så tynt garn, i alle fall kan ein ikkje slappe for mykje av.

Fredag er vaskedag her med meg, då tek eg kjøkken og bad litt grundig. Eg likar i grunnen å vaske, det er berre det at ryggen min ikkje likar det. Men eg ville gå tur i lag med Marit i dag også. Vi er no låke i ryggen begge to så vi treng ikkje å stresse.

                                                      Starevegen  kl.14.00

Det blei ingen lang tur; vi gjekk ei runde Starevegen -Olavsgata -Starevegen . Så tok eg meg ei stund med avisa før eg laga meg litt mat. Så har eg tatt fram spanskboka mi og lese litt i den. Å lese og forstå er ikkje så vanskeleg, men når ein skal til å snakke og lage setningane sjølv , då slit eg litt. Men eg gjer det heilt frivillig.

Eg har ingen plan for morgondagen, men eg skulle vore nedover og sett om Clas har utelampar. Det er så irriterande at vi ikkje har EL-butikk i Ørsta lenger, alt skal vere borte i Furene- og det er Volda.

No har visst sola gått ned bak fjella i vest, så då må eg  fyre med ved.

Som sagt kjem fredagane mykje oftare no enn før-då var det lenge mellom helgane,

No ønsker eg alle ei fin helg!


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...