lørdag, februar 04, 2023

Bildet er tatt frå toppen av Storebakken mot "bydelen"Mosmarka kl.17.15 i dag

Klokka er no17.55, temperaturen ute er+4 grader, men den skal stige seier PC-en min.  Det er is og snøpå alle vegar her oppe, så eg har god bruk for piggskorne mine.

Dagen i dag har eg rota litt bort, eg hadde i utgangspunktet relativt store planar, hadde mellom anna tenkt meg til Vik. Men så sette eg meg til å strikke på den nesten ferdige lesten som eg begynte på i går, så vart det litt plunder før eg kom i mål. Eg hadde kveikt i omnen og hadde det varmt og godt, og på TV-en var Lars Monsen. Då eg hadde felt av lesten kontakta eg Marit for å høyre om ho hadde ærend. Vi vart samde om å berre handle på KIWI i dag.Eg var litt irritert sist eg var på butikk, for eg hadde ikkje handla middagsmat- så det gjorde eg i dag.

Eg laga meg ein skikkeleg god middag då eg kom heim; steikt ørret med poteter og grønsaker. Men klokka gjekk og gjekk og det begynte å skymest. Eg la opp lest nr.2 før eg tok piggskone på meg og gjekk strafferunden. Når eg trur eg skal brenne nokre kaloriar kjem eg alltid på noko Rasmus sa ein gong det var på tale:"Er du klar over kor langt du må springe for eit knekkebrød?" Det mørkna meir og meir mens eg var ute, eg hadde lommelykta med meg, men slapp å bruke den , for her er gatelys overalt og snøen er kvit. Då eg kom heim att hadde eg ikkje vore borte meir enn tre kvarter. Eg har fyrt i omnen i dag, for sola kom ikkje fram. No blir det spøt og MGP -Eg kan ikkje seie at musikken og framtoningane var etter min smak, men det er kanskje slik ungdommane vil ha det. Eg likte best jazzen. Så får tida vise kven som går i mål

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...