Mmm, kaka ser skikkeleg god ut!
Fekk mail frå ei ukjend dame som hadde baka kaka i 20 år.I tillegg til "mine" ingrediensar hadde ho også i 3 dl cocktailbær. Sikkert ikkje dumt.Eg trur det blir godt same kva einhar i, berre det er gode saker.
Legg inn en kommentar
Desse blomstrane heiter storkenebb, så vidt eg veit, dei veks også vilt, men denne er kjøpt, eg fekk den av ei som budde her i gata før. Den...
2 kommentarer:
Mmm, kaka ser skikkeleg god ut!
Fekk mail frå ei ukjend dame som hadde baka kaka i 20 år.I tillegg til "mine" ingrediensar hadde ho også i 3 dl cocktailbær. Sikkert ikkje dumt.Eg trur det blir godt same kva einhar i, berre det er gode saker.
Legg inn en kommentar