tirsdag, desember 04, 2007

Brasiliansk fruktkake


No er den første kaka ferdig. Det blir ei til litt seinare.

2 kommentarer:

Marie sa...

Mmm, kaka ser skikkeleg god ut!

Besta sa...

Fekk mail frå ei ukjend dame som hadde baka kaka i 20 år.I tillegg til "mine" ingrediensar hadde ho også i 3 dl cocktailbær. Sikkert ikkje dumt.Eg trur det blir godt same kva einhar i, berre det er gode saker.

Dagbok 2026: 22.juni

Desse blomstrane heiter storkenebb, så vidt eg veit, dei veks også vilt, men denne er kjøpt, eg fekk den av ei som budde her i gata før. Den...