søndag, januar 22, 2023

Dagbok 2023: 22-januar


 Klokka er no15.35, temperaturen ute er +5 grader C. Det har vore ein fin dag, frå morgonen av var det nokså klårt og eg fekk ha sol i stova ei stund. Men då Marit og eg skullew gå tur klokka 12, heldt det på å skye over, men det ar no fint å vere ute likevel. Sjølv om det er vinter og kvitt,så er det ikkje så kaldt. Etter at Marit og eg hadde gått ein runde ut Starevegen og inn Olavsgata og tilbake til start, tok eg meg ein tur på Vernet. Det er lenge sian eg har vore der, men mange andre har gått der, så eg rekna med at der var framkomeleg, og det var der no. Men ein blir trøtt i føtene når ein går med piggsko på ujamn veg, Men eg kom meg rundt, og eg møtte folk som slo av ein prat, både folk eg kjende og dei eg ikkje kjende. Det rare var at då eg kom heim, hadde eg ikkje vondt verken i føtene eller ryggen.Det var litt uventa. Men det skya meir og meir over, og eg såg ikkje meir til sola. Eg har ikkje fyrt i omnen enno, men no må eg vel snart til. Eg laga meg god middag då eg kom heim Brudevoll mår og stappe av potet,gulrot og rabbe. Det er enno litt spesielt for meg å lage middag berre til ein.Dei første åra eg var åleine åt eg nesten berre brødskiver.








Fonnvernet i Ørsta er blitt for oss her om lag som Eiffeltårnet er for folk i Paris. Det har vore bilde av det i TV mange gonger. Og det er ei fabelaktig fin utsikt der oppe.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...