lørdag, januar 21, 2023

Dagbok 2022: 21.januar


 Klokka er no16.15, temperaturen ute er + 5 graderC og det har skya over, men himmelen i vest er vakker og raud-enn så lenge-
I dag tidleg sov eg lenge noko som er relativt sjelden, Men eg hadde ingen planar for dagen, så eg kunne like godt halde sehga der det var varmt og godt. Etter frokost etc vaska eg håret og kledde meg litt skikkeleg. Eg hadde tenkt å gå tur når det leid på, men så ville Marit også gå tur, så vi gjekk i lag, ikkje så langt, men det var kjekt å vere i lag. Etter at eg kom heim att bestemte eg meg for å ta ein tur til Vik-eg synest eg er litt for mykje heime og inne. Så eg bytta so og fekk ut bilen-han hadde stått i garasjen sidan tysdag.

Eg hadde eit lite ærend på ALTI og så gjekk eg og såg på det eine og det andre på butikkane utan å kjøpe noko.Tok ein tur innom SPAR og handla litt matvarer før eg køyrde heim. Det er ikkje så kjekt å gå heilt åleine og luske i butikkar. På Spar møtte eg faktisk ei venninne som eg adde tekt å kontakte ein dag. I dag skulle ho og mannen på kunstutstilling.

På heimvegen såg eg noko kjekt.No når straumen vart så dyr, sa eg at no blir vi kanskje kvitt all skoden som står langs vegane og hindrar utsikt. I dag såg eg at dei saga ned skog på høgre sida då eg køyrde Mosmark-vegen heim- Det var tydeleg å sjå at det skulle bli ved. Akkurat der har ikkje utsikta så mykje å seie, men skogen har no ikkje noko der å gjere heller. Eg syntest det var positivt og eg håper at det blir rydda opp langs vegar som går nær sjø og vatn slik at utsikta blir betre.

Eg har enno ikkje fått til heile sudokuen, og no må eg visst gi opp.

I dag før middag fekk eg heile sola inn i stova ei stund, men så fer ho bak Melshornet og kjem kanskje ein liten tur på ettermidagen også. Men det fekk eg ikkje testa fordi det skya over.Eg kveikte ikkje i omnen før klokka var 16, men varmepumpa har no stått på. No blir det vel til at eg blir sittande å strikke framfor YTV-en. Men eg må vere litt forsiktig, for det er noko rusk i venstre skuldra som eg ikkje likar.





Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...