fredag, januar 20, 2023

Dagbok 2023: 20.januar

 

Klokka er no 15.52, temperaturen ute er ca. 0 grader C, det vil seie at temperaturen har stige sidan i går, før eg la meg i går kveld/natt var det minus 6 grader.

I dag hadde eg planlagt at eg skulle gå tur i solskinnet på Vernet når klokka vart 14, men først skulle eg ta fredagsvasken. Det tek ikkje all verda med tid, så eg var no ferdig lenge før den tida.Eg balte litt med å få fyr i omnen også. Men kvar vart det av sola? Nei, den var ikkje å sjå-og då hadde eg ikkje lyst ut heller. Nei, då var det betre å jobbe med sudokuen i Møre-Nytt! Eg gjorde eit par forsøk i går kveld, men kom ikkje heilt i mål. Eg har løyst alle sudokuane i Møre-Nytt sidan dei starta med det, så eg har ikkje lyst å dette av lasset. Eg innbiller meg at det er god trim for hovudet. Så i dag gjekk er laus på det tredje forsøket, og kom nesten i mål, men då såg eg at det var noko som ikkje stemte. Då vart eg litt oppgitt, så eg måtte ta meg litt mat. Middag hadde eg ikkje tenkt på så det blei berre brødskiver. No sit eg og lurer på om eg skal gjere enda eit forsøg på å løyse sudokuen, eller om eg skal strikke vidare på lesten eg held på med.

Eg går her mykje og surrar åleine, men kjeder meg aldri. Livet er for kort til å kjede seg. Eg har strikketøy, bøker i lassevis, Storytel på telefonen og alt eg kan ønske meg av film etc. på TV-en.  Det er eit luksusliv, eigentleg, når ein er så heldig å få vere frisk pensjonist. Men eg skulle gjerne ha vore meir på farten, på butikkar etc. men det er ikkje så gøy å gå åleine, og Marit er ikkje heilt i form for tida. Eg lurer på om eg greier å rygge bilen ut utan å moke snø-men det går no an å prøve.

No er vi komne til fredag alt, og det minkar på januar, Eg er glad for at det skal bli mildare, no når det er så dyrt å varme opp.

Uansett vil eg ønske alle ei god helg.

                                    Bilda tok eg rett før eg skreiv

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...