mandag, januar 23, 2023

Dagbok 2023: 23.januar


 Klokka er no16.32, temperaturen ute er+ 5 grader C, og vêret er begredelig, det regnar og det er is både her og der-snøen smeltar etter kvart. Eg hat hatt ein heller uheldig dag, men det er ikkje alvorleg.

Det starta med at eg ikkje fekk tak i serien min på TV , den eg plar sjå etter frokost, eg leita og leita på TV men kom ikkje der eg ville. Men til slutt fann eg rette serien, men den var lydlaus. Heldigvis er den teksta på norsk. Eg har hatt nokre TV-utfordringar i dt siste, men har no på ein måte fått ordna det sjølv.Merit og eg sytest ikkje det var så fristande å gå tur i dag-ikkje med rullator i alle fall, så Marit foreslo at eg skulle komme op og drikke kaffi med henne-og eg takka JA. Men eg måha hjelp med TV-en så eg skulle sende ei melding til Helge,mens eg skreiv ringde telefonen, og eg såg at det var ei venninne som ringde-men DER! var telefonen tom for straum. Eg måtte lade opp før eg kunne ringe opp att. Venninna ville invitere meg på formiddagsmat, men eg hadde alt takka ja til Marit, så eg måtte avslå.

Marit og eg hadde ei koseleg stund med kaffi og kaker. Og vi har no alltid noko å snakke om, og har vi ikkje det kan vi ta opp att noko vi har snakka om før-

Då eg kom heim att, virka TV-en slik han skulle(trur eg) Men eg har ei kjensle av at det er når eg går inn på Netflix og skal ut att at det skjer det som hende i dag.

No skal eg sjå om eg finn litt saltmat i kjøleskapet, eg kan ikkje leve berre på kaker.

                 "Det er mykje som kjem fram når snøen forsvinn"

               Mellom anna fjøler frå ein heil vegg og ei kassert kjellardør.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...