tirsdag, januar 24, 2023

Dagbok 2023: 24.januar


 Klokka er no16.32,temperaturen er+7 graderC, det mørknar ute og så regnar det litt, det er ikkje typisk januar-ver, men det er herleg å sleppe snø og is på tunet, eller eventuelt is-kulde. Vinteren kjem nok tilbake, men blir det klart og kaldt no, så får vi sol både ute og inne.
Det er mykje snø att av brøytekantane , men det kjem vel meir. I dag var Marit og eg på trening igjen. Etter treninga var vi på SPAR og "hamstra". Fekk det rådet på TV i går at det var lurt å hamstre, for prisane skulle gå opp i februar. Men kva skal ein hamstre? Eg kjøpte ein ost pluss mjøl og sukker, men då eg kom i kassa , sa dama at det var lurt å kjøpe kaffi. Så langt hadde eg ikkje tenkt. Men torsdag skal vi på trening igjen, og d kan vi "hamstre" på KIWI. Eg måtte også kjøpe litt garn i dag for å få gjort ferdig eit par lestepar til.

Eg visste ikkje kva eg skulle ha til middag, men det enda opp i at eg laga ei pannekakerøre, så dei blei pannekaker med bacon og blåbærsylte i dag, Eg må vel ete pannekaker til kvelds også, for det er vanskeleg å lage rører som ikkje er for store. 

Etter middag sette eg meg inn for å sjå TV, med kaffikoppen i handa. Og då hende det som alltid skjer, eg sovna med koppen i handa, og teppet har fått ein ny flekk. 

 Litt etter ringde det på døra, og det var Helge som kom og ville hjelpe meg medTV-en. No hadde eg fått til ein del sjølv, men eg fekk mange gode tips, og så fekk eg tekst på norske program også-det er ikkje alle som er lette å forstå sjølv om dei snakkar  morsmålet, og det hjelper ikkje alltid med høyreapparat heller.

Eg skulle ha skrive opp alt slik at eg hugsa det, men den boka Solveig gav meg til slikt bruk, finn eg ikkje att. Der hadde eg t.d.alle passorda mine. Eg snakka med Helge om ny utelampe, viss eg får tak i det, må han komme og innstallere. Det er mykje eg ikkje kan gjere sjølv-ser det ut til. I dag har eg ikkje gjort anna husarbeid enn å fyre i omnen, så no må eg ta meg saman og rydde litt om ikkje anna. I morgon blir det  vel heimedag så då må eg  få gjort noko fornuftig. No blir det vel strikketøy og TV resten av dagen-det blir tidleg kveld enno. Ein månad sidan julaftan i dag.


Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...