søndag, november 20, 2022

Dagbok 2022: 20.november

Klokka er no 15.20, temperaturen ute er minus 2 grader C. Det kjennest kaldt ut. Og i dag måtte eg fyre godt opp i omnen for å få det litt koseleg. Varmepumpa står på om natta også, her har ikkje vore så dyr straum, men i dag snakka eg med nokon som kunne fortelje at akkurat i dag var prisen 3 kr kwh. Staumrekningane eg har fått tll denne tid har ikkje vore annleis enn det vi er vande til.

 På føremiddagen vart det ikkje så mykje gjort, eg la opp eit nytt spøt og elles var det ikkje så mykje som hende. Men så fann eg på noko. Eg har ofte fortalt om favorittmiddagen min, spekesild, men i dag kom eg til å tenke på ein annan rett someg er veldig glad i, nemleg fiskesuppe. Før laga eg det ofte, men det er fleire år sidan no. Eg var ikkje sikker på kva eg skulle ha i og korleis etc. Men det kom eg no på etter kvart, så fiskesuppe vart det, og den vart god. Sidan eg ikkje hadde fiskekraft tok eg ein fiskebulliongterning og så tok eg tre små fiskestykke og let dei koke i suppa. Mens eg åt tenkte eg på andre gongar eg har ete denne retten, til dømes på hotellet på Øye. 

Men best hugsa eg den gongen Bodil og Svein var med oss på ferie i Trovågen. Den sommaren fekk dei ikkje fisk, så vi køyrde  til Ytrøy og kjøpte ein sto sei. Eg trur vi laga fiskekaker, men hugsar best fiskesuppa som vi kokte på bein etc. Den vart utruleg populær. Hugsar best då Bodil såg opp i den tomme panna og sa: "Var der ikkje meir?" ( Der hadde vore MYKJE)

Eg hadde bestemt meg for å gå ein tur når sola kom att klokka 14, og det gjorde eg. Marit vart med ut gata, og så gjekk eg ein runde på Vernet. Håper foten toler det denne gongen, sist eg gjekk protesterte den.  

Eg lova meg sjølv at eg skulle få kaffi og dessert når eg kom heim, så det er neste post på programmet. 

Det kan hende eg begynner på trening igjen komande veke,  og så er det vel på tide å tenke på jul. Det blir sikkert ikkje noko  særleg baka av meg i år heller, for baking er ikkje noko som eg likar så godt. Men litt må eg ha i hus.

Eg har spanskleksa liggande på kjøkkenbordet heile tida. Eg skal prøve å lære nokre setningar utanboks, men det er tungt. Eg minnest kor lett eg lærte utanboks den tida eg var ung- men det er ei stund sidan.



 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...