mandag, oktober 17, 2022

Dagbok 2022: 17.oktober


Klokka er no 16.50, temperaturen ute er + 9 graderC, det er opplett akkurat no, men det har regna i dag også. Brubakk har vore her, og no er austveggen ferdig. Det som står att er å sette inn den nye kjellardøra , det skal han gjere i morgon om alt klaffar. Maling må vente til neste vår/sommar.

Her er mykje å rydde opp att sjølv om snikkaren har rydda mykje etter kvart-

I dag har eg stort sett sete i ein godstol, og så har eg fyrt i omnen. Eg vart litt redd i går kveld fordi eg vart så låk i ryggen og venstre foten. Eg har aldri kjent noko liknande. Då eg inntok horisontalen i senga, fekk eg slike smerter i foten som eg aldri har kjent maken til. Eg måtte berre stå opp og ta to Paraset ekstra. Eg kan ikkje seie at eg sov så mykje i natt, eg låg heile natta med ei lydbok på øyret.

Eg stod opp og kledde på meg -litt før Brubakk kom . Foten var ikkje så låk, men ryggen verker enno. Det er så rart for det er sårt når eg tek inn på huda der midjen skal vere. Eg skulle ønske eg hadde eit korsett som heldt ryggen oppe. Men det er bra at foten ikkje verker, for eg greier no å gå. Eg har bore inn mykje ved i løpet av dagen, for eg har berre sete og sløva med TV og lydbok. Eg var nesten tom for Paracet så eg trudde eg måtte på butikken, men eg sende ei melding til Marit som var på seniordans og ho kjøpte til meg. Eg håper eg blir så bra at eg kan gå på spanskkurset på onsdag, og torsdag må eg i alle fall ned å ta influensavaksine. 

Eg hadde litt kontakt med Rasmus i dag, han var på Mysen og skulle halde kurs, og så skulle han til Sverige på heimvegen.


Det er enno roser som blomstrar i hagen, dette er ei Leonado da Vinci, eg har fleire av denne sorten, dei blømer både tidleg og seint.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...