mandag, september 26, 2022

Dagbok 2022: 26.september


Klokka er no17.25. temperaturen ute er +11 grader. Det har regna meir og mindre i heile dag, men no står det nedst på skjermen: "Regnet slutter "- og det får vi no håpe. Eg hadde tenkt å gå ein tur, men går ikkje om det silregnar.

I dag morgon kom ikkje "takmannen" til vanleg tid, og eg tenkte med det samme at no var skuldra låk igjen. Men så gale var det ikkje. Klokka 11ca kom han ; då hadde han vore til Volda og kjøpt ny kjellardør til meg. Men han ville ikkje legge tak i dag for det var gode vermeldingar heile resten av veka. Han og eg greidde å bere døra inn i kjellaren enda den var ganske tung (for meg).

Eg hadde tenkt meg ein lite tur på VØR i dag, hadde berre tre sekker med hageavfall, men så hadde eg litt "tak-avfall" også, så eg tok turen. Og i dag hugsa eg å ta med den ubrukelege paraplyen min.Er har nokre sko som er så lette og gode, nesten som hanskar på føtene, dei ville eg ha i dag, men fann ikkje skoskeia og den er eg avhengig av. Eg såg rundt meg om det var noko anna eg kunne bruke, og då såg eg den heilt nye plantespaden- den var suveren-og eg fekk på meg skorne i ein fart. Dette skriv eg for at andre kan få bruk for det ein gong.(Men kor ofte har ein heilt reine plantespadar i metall?)

Eg hadde mange ærend på ALTI i dag, men det første eg gjorde då eg kom dit var å finne toaletta så eg fekk vaska hendene mine.Eg hadde ikkje hanskar med meg til VØR i dag. Eitt av ærenda var å kjøpe garn til eit lestepar der er mangla garn til fellinga av andre lesten. Eg gjekk inn på -nille for det var der eg hadde kjøpt garnet, men dei hadde ikkje meir av den sorten, og ikkje fekk dei meir heller, for dei skulle slutte å selje garn.

Eg hadde andre ærend på ALTI også, men då eg var ferdig der, bestemte eg meg for å handle matvarene på Spar-for eg hadde ein plan. Der sel dei også garn nemlig, og eg fann garn som var veldig likt det eg hadde-men ikkje heilt. Eg rekte opp tåfellinga på den ferdige lesten, og sørga for at begge lestane vart like. Eg greidde ikkje å vente, men sette meg til med spøtet etter at eg hadde ete litt etc.

 Elles så har eg fyrt i omnen, men brukar straum til fleire klesvaskar i dag. når det er eg som kan bruke stikkontakten. Men det er litt problem med tørkinga no når altanen også er i bruk til anna- og full av rot. Eg tørkar det meste i kjellaren, men i dag har eg vaska sengklede, så no har eg vel laga meg eit problem igjen. No får eg sjå om eg geier å ta den vesle turen eg tenkte på.





Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...