søndag, september 25, 2022

Dagbok 2022: 25.september

                                 Utsikt frå altanen kl-19-00

Klokka er no 17.14, temperaturen ute er + 9 grader og det regnar. Dette har vore ein sånn litt trasig dag, men det går vel over.

Eg sov dårleg sist natt fordi eg verkte-til tross for alle tablettane- eg stod opp og gjekk omkrig litt og så fekk eg sove vidare heilt til morgonen, då var eg skikkeleg dårlig, men etter ei stund kom eg meg og stod opp. Eg veit kva som gjer at eg begynner å verke, det er når eg sit mykje i ro, og det gjorde eg i går.. Eg trudde eg skulle komme meg ut og mosjonere i dag, men det har ikkje blitt til denne tid-og det ser smått ut.

Eg kveikte i omnen etter frokost og fekk det varmt og godt i huset, og sat og såg litt TV- Eg har halde på å strikke eit lestepar, men fekk litt for lite garn, så den eine lesten manglar tå-men dei har garn på -nille.

I dag skulle eg sjå meir av "The Crown"-men oppdaga litt for seint at eg sat og såg på 1.sesong i staden for 3. Eg trudde først det var tilbakeblikk- men det var det ikkje. Og så får eg ikkje til å komme over på sesong 3. Eg kan for lite med TV-en, men plar no greie meg. 

Eg ville no gjere litt yil nytte i dag også, så eg sette ein brøddeig. Eg har ikkje baka noko særleg i sommar, og til denne tid, for eg har hatt nok å styre med ute. Men no skal det bli godt med heimebakt brød igjen. Middagen i dag vart karbonadesmørbrød, men ikkje med det nye brødet.

Eg håper Brubakk kjem i morgon for no er det snart oktober, og tida går mot vinter. Eg har tenkt meg bort på VØR med hageavfall og diverse anna, men viss ikkje veret blir litt betre, kan det hende eg må utsette turen.

Eg hadde tenkt å gå tur i dag, på Vernet om ikkje anna, men i dette regnet går eg ikkje ut. Det eg skal gjere no er å koke ein kaffiskvett og sjå om eg finn noko attåt. Telefonen ligg på opplading, så eg får vente med å ta bilde.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...