onsdag, september 14, 2022

Dagbok 2022: 14.september




Klokka er no 18.20, temperaturen ute er +11 grader C, og no er det opplett og ganske fint ute; tidlegare på dag  regna det mykje. Takmannen kom litt seinare enn vanleg på grunn av veret, men så vart han att litt lenger også, No er halve taket ferdig, med unntak av kanten og så kan han snart begynne på andre halva. Det er mindre arbeid på den halva sidan både skorstein og ventilar er på den halva som er ferdig.
Eg har vore på pensjonistmøte på Bakk-Ola frå 16-18. Det var kjekt å treffe att mange kjende. Det var ikkje så mykje underhaldning, men vi fekk sjå bilde frå Øy-turen vår etc. Vi fekk karbonadesmørbrød, kaffi og skuffekake. Alt til ein pris av 100 kr.

Sist natt hadde eg problem med å sove, fordi eg var så låk i ryggen. Eg stod opp og tok Paracet utan at det hjelpte noko særleg. Då eg stod opp i dag morgon var eg også låk, men etter ei lita stund var eg heilt bra. Eg skal til kontroll hos legen i morgon og då skal eg snakke om ryggen og foten også. Sist eg var der gløymde eg å nemne foten/ryggen -det er snart å gløyme den for eg er så bra på dagtid-viss eg ikkje sit for mykje i ro.

Denne veka her eg vore mykje inne , derfor har eg jobba litt på kjøkkenet. I dag tok eg og vaska og rydda alle skuffer og skap i kjøkkenbenken. Det som står att no er overskapa, men der er det no verken skite eller rotete, så der får eg berre fare over med ein klut. Arbeidet er å flytte på alle kjørela. Det blir ikkje i morgon i alle fall, for då skal eg som sagt til legen, og så må eg handle litt etterpå.
Marit vart ikkje med på møtet i dag, ho valde å gå på kino og sjå "Utvandrene" eller kva den heiter. Det var ein fantastisk bra film sa ho, så eg må no prøve å få sett den. Eg reknar med at den kjem til å gå fleire gonger.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...