fredag, august 26, 2022

Dagbok 2022: 26.august

 


Klokka er no ca. 20,30, temperaturen er + 15 grader og det har vore ei og anna regnbye i dag. I dag har eg ikkje hatt "takmannen" her, han kjem i morgon i staden..

Eg tok fredagsvasken tidleg på dag, og etterpå greidde eg å komme i land med SUDOKUEN som eg måtte gi opp i går kveld. Hadde ikkje noko meir på programmet i dag, så då var det veldig kjekt at Solveig sende melding om at ho ville ta seg ein tur innover. Ho kom kl.18, og reiste nettopp no.

Det har vore såpass vått i dag at det frista ikkje å gjere hagearbeid sjølv om eg har mykje som står på vent. Det er mykje som er forseinka i år, somme roser er ikkje komne i gang med bløminga enno, og den mørkeblå klematisen er berre så vidt i gang .

Ja, det har vore ein rar sommar-kan nesten ikkje hugse at det har vore så våte somrar før.

I morgon må er ta ein handlerunde, trur eg, viss eg kjem meg i gang. Tenkte at eg kanskje skulle ta ein tur bort i Furene, på Plantasjen og Coop.

Det er komande onsdag vi skal på pensjonisttur, så kanskje eg må kjøpe noko nytt og ha på meg? Eg veit ikkje, eg er litt sein i avtrekket når det gjeld å kjøpe klede og sko t.d.

Det er fredags kveld og eg vil ønske alle ei fin helg.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...