mandag, juni 20, 2022

Dagbok 2022: 20.juni


Klokka er no 17.34 , temperaturen ute er +22 grader. Det har vore sol og fint i heile dag, men no held det visst på å skye over. Det er litt vind og saså kjem det vel regn på sikt.

Det har vorte nokre endringar på bildebehandlingsprogrammet mittr, så eg får ikkje forbetra bilda mine slik eg er vand med.Det er ymse anna også som skulle ha vore fiksa men eg set min lit til Rasmus som kjem ein tur seinare på sommaren.

I dag hadde eg bestemt meg for å rake graset som låg att etter plenklippinga sist laurdag. Eg sette i gang med river og greier, men vart fort lei. Det var mykje seint arbeid og det er ikkje noko for meg. Så det vart til at eg klipte heile tomta på nytt, no med oppsamlar. Og det angrar eg ikkje på. Er det noko eg kan utrette heilt smertefritt så er det klipping med maskin. Det vart fryktelig mykje gras, somt la eg i komposten her, resten vart fylt i sekker.

Eg var ganske sliten då eg var ferdig, og svolten. Så det vart mat i ein fart. Etterpå la eg meg ut på solsenga med lydbok av Anne B.Ragde. Den var så lettleset at eg greidde å følgje med -og ikkje sovne.

Verre for meg enn å klippe plen er det å klippe kantar med hand, så no vurderer eg å kjøpe ein slik kantklipper som vi hadde i mange år før. Den eg kjøpte seinare er eg ikkje nøgd med. Som sagt før, er det å bøye seg det verste for meg,

I dag fyller Margrete 54 år, det er ikkje til å tru. Vi kan ikkje feire alle fødselsdagar i familien i juni månad, då hadde vi ikkje fått gjort anna, desutan er det vel i desse tider skuleåret er slutt -og det blir vel feira . Men sidan Øystein er jubilant i år skal han feirast på Hareid komande laurdag. Det blir vel helst dei eldste i slekta som skal dit, pluss at syskena til Øystein kjem med sine familiar. Dei er der ikkje så ofte.

Margrete er visst fullt opptatt med elevane sine og Erlend, som no er ferdig med vidaregåande i desse dagar. Men eg har no gratulert henne på FB.

Men eg kan no skrive det her også :

         GRATULERER MED DAGEN;MARGRETE



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...