søndag, juni 19, 2022

Dagbok 2022: 19. juni


 Klokka er no 18.30, temperaturen ute er + 20,5  grader og sola skin. Vêret har blitt betre og betre utover dagen. Eg har ikkje fått pynta så fint verken på trappa eller andre stader sidan vi har hatt så mange regnversdagar, men stemorsblomstane er i alle fall nydelege. Det må vere intelligente blomster, for dei i midten veks seg høgast.

No har eg nettopp vore ein tur på Fonnvernet. Det var ikkje så nødvendig å gå tur i dag sidan eg gjekk så langt i går- Men eg berre MÅTTE. På baksida av venstrefoten er det ein muskel som er trøblete. Det er ikkje vondt å gå, men å bøye seg framover og knyte skolissene , det er låkt. Ja, i det heile tatt å bøye seg framover. I dag hadde eg gjort det ganske mykje, så eg måtte gå ein tur for å bli bra.

På føremiddagen styrte eg litt inne, tørka støv, strauk klede og anna lettvint arbeid. Så gjekk eg ut i hagen. Eg hadde tenkt å rake graset som låg att, men det vart mest til at eg tok saksa og klipte rundt diverse planta og anna. Eg har ikkje fått gjort alt etter kvart i år, så eg er litt på etterskot.

I dag åt eg restar frå i går til middag, også sette eg meg opp til Marit  og vi sat på benken og prata ei god stund. I morgon skal vi kanskje ein tur til Vik. Men eg har i grunnen mykje å gjere her heime for å få hagen á jour.

Eg kom til å tenke på at Elin Torvik har fødselsdag i dag-og i morgon fyller Margrete år.




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...