lørdag, juni 18, 2022

Dagbok 2022: 18.juni

 

Her sluttar bilvegen herifrå kan ein GÅ opp i Skåla


                                 Her går Kanalvegen ned til Vinjevoll

                                         Utsikt frå Kanalvegen

Klokka er no øyeblikkelig 17, temperaturen ute er  +17  grader og det regnar litt av og til, men sola er også framme no og då. Heilt OK vêr for så vidt. Eg kom nettopp heim frå ein lang gå-tur og såg fram til å legge ut mange fine bilde frå turen, men dessverre får eg ikkje gjort det,. Bilda ligg på telefonen min, men det var berre nokre av dei som kom seg inn på datamskina. Dei andre ligg visst i skya- og der blir dei liggande? Det er slike ting som gjer meg veldig frustrert fordi eg ikkje veit kva eg skal gjere.

I dag tok eg det med ro frå morgonen av for eg hadde ikkje så store planar. Eg skulle til Vik og sjå om eg fekk meg frisørtime, og så skulle eg kjøpe matvarer på KIWI.

Naboen hadde tipsa meg om ein salong som heitte "Hår-draum" - eg kika inn glaset der sist eg var nede, men då syntest eg der såg så uferdig ut. Det var der ikkje, der var veldig fint eigentleg og eg fekk time komande onsdag.I same gata fann eg ein annan salong også, men eg har aldri vore der. Eg har stort sett vore hos Åse i Mosmarka og hos diverse frisørar på ALTI. 

Så hadde eg eit lite ærend på ALTI, der var forferdelig mykje folk i dag. Matvarene handla eg på heimvegen, og så laga eg middag, I dag vart det spagetti med litt bacon og pastasaus. Pastasaus har eg aldri kjøpt før, den tida vi åt mykje spagetti heile familien, så laga eg sausen sjølv.

Etter å ha prata litt med Margrete på Messenger, ville eg gå ein tur på Vernet. Då eg kom opp dit fann eg ut at eg ville gå "Skålavegen" opp til huset som høyrer til vassverket, der sluttar bilvegen. Den vegen er kjempebratt og tung for meg, men eg kom no opp. Der stod eg ei stund og såg nedover "Kanalvegen" som går ned til Vinjevoll. Nils og eg gjekk den mange gonger, men då køyrde vi ut til Vinlevoll , gjekk opp Kanalvegen og ned att. Eg gjekk eit stykke nedover, der var lite utsikt til å begynne med, for det har vakse opp mykje skog. Eg har vanskeleg for å snu når eg går tur, derfor går eg rundt og rundt på Vernet  når eg skal ut og gå. Men i dag kom eg til å gå heile vegen ned til Viljevoll, og der var det så fint og nydelig at eg tok mange bilde. Eg gjekk samme ruta i fjor i påska også og då hamna eg til slutt nede ved folkehøgskulen. I dag skulle eg prøve å finne ein veg litt høgare oppe-forbi Ørstaheimen. Men eg hamna i Vik og fekk ei lang rås heim att. Det som var annleis i år enn i fjor, var at no stod det benkar overalt så det var råd å sette seg ned og kvile. Som eg plar seie:"Gamle folk kan godt gå langt viss dei får kveil undervegs."

Eg har budd over 50 år i Ørsta men eg er ikkje kjend alle stader. Det er sikkert mange som aldri har sett at ut på Vinjevoll er det store gardar og sauer som går ute på markane. Det er no ikkje så langt frå sentrum.

Eg sette på oppvaskmaskina før eg gjekk, så no er den vel ferdig snart med det 3 timar lange programmet. Då skal eg koke meg kaffi-for eg har vaska kanna.

Eitt av husa som er bygt på andre sida av Vikelva. No er det kome bru så ein kan gå rett over- så er ein åpå Vikemarka skule. Eg fekk lagt inn nokre bilde. Ikkje dei mest spennande dessverre.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...