fredag, juni 17, 2022

Dagbok 2022: 17.juni


 Klokka er no 18.20, temperaturen ute er + 17 grader og  det regnar.

I går kveld var eg litt deppa, for eg var så låk i venstrefoten at eg tenkte at eg aldri meir skulle få klippe plenen min.

I dag morgon var eg mykje betre og sette i gang med fredagsvasken, tenkte det var best å vente med plenklippinga til det vart litt tørrare i graset. men det varte ikkje lenge så høyrde eg klipparane surra både i aust og vest. Då eg var ferdig å vaske, gjekk eg ut og klipte eg også, då hadde Gudmund alt klipt ovafor garasjen min. Eg klipte rundt huset , men graset var vått og la seg til inne i klipparen i staden for å hamne i oppsamlaren. Det låg så mykje gras att på marka at då eg skulle ta skråninga , tok eg like godt og klipte utan å samle opp. Det ser ikkje så pent ut, men viss det blir opplett kan eg rake! No kunne eg faktisk tenke meg litt sol og sommar. Eg skal også ta i bruk stuttorven, viss eg finn brynet.

I august kjem han som skal legge tak til meg, han var innom i dag og tok nokre mål som han mangla, På andre sida av vegen/gata driv svigersonen til Marit og legg nytt tak.

Eg orka ikkje å lage middag i dag, men tok meg eit smørbrød med ost og skinke som eg varma i mikroen. Etterpå datt eg ned i godstolen og kvilte ei lang stund før eg tok fram spanskboka. Så tok eg ein hurtig dusj/ med hårvask i full fart før Einar kom. Eg visste at han skulle komme innom ein tur, så eg hadde tatt opp rabarbrakake frå frysaren og kokt kaffi. Han skulle innover og sjå ein kamp.

For morgondagen har eg ikkje planer men det dukkar vel opp eit kvart. No er skuleåret snart slutt, så då kan det bli at ein fer litt hit og dit. Einar hadde hatt ein kjekk tur til Stavanger i lag med ein kamerat. Kjekt å komme seg ut litt-for alle.

Sidan det er fredag vil eg ønske alle ei god helg.



Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...