torsdag, juni 16, 2022

Dagbok 2022: !6. juni

 



Klokka er no 17.55, temperaturen ute er + 15 grader og det har regna i dag også. Plenen veks og blomstrar, og det ser ikkje ut til at eg får klippe med det første. Synd at ein av dei finaste månadane i året skal regne vekk-.

I dag har eg hatt det som vi på 80+ meiner er ein litt travel dag, Første post på programmet var trening frå 10 til 11. Då må vi stå "tidleg" opp for å gjere oss klar. Etter treninga, var vi innom KIWI, men det var berre Marit som handla.

Eg fekk så vidt sett litt av serien min då eg kom heim, for så måtte eg bytte om igjen, og då klokka var vel 13 køyrde eg ned til legesenteret. Eg hadde time kl.13.20, men eg kom no ikkje inn med det samme. Eg var snar hos legen i dag, vi snakka litt og så var det på labben og ta blodprøve. Resultatet sender ho til meg på Digipost. Viss verdiane ser ut til å vere nokså stabile, så kan vi gå over til halvtårs-kontroll. Det hadde eg vore godt fornøgd med. Det har i alle fall vore stabilt sidan eg begynte målingane i november i fjor.

Men eg hadde fleire ærend, eg skulle bestille frisør til neste veke. Eg var innom alle frisørsalongar som eg fann, men ingen hadde ledig time neste veke, og alle hadde lange ventelister. Før var det frisør på ALTI og der var det berre å droppe inn. Ho som har vore frisøren min i alle år, nesten, har slutta å frisere, og eg veit ikkje om ho kjem til å begynne igjen. No lurer eg på om det er like gale i Volda, eg har ikkje klipt håret sidan før jul !!!!!

Eg var innom ALTI og kjøpte eit par ting, den eine tingen var eit LUDO. Det hender at barnebarna vil spele brettspel når dei er her. Eg plar seie at LUDO er det verste spelet, for det blir alltid krangel om reglane. Slik var det i min barndom og slik er det enno. Då eg spelte Ludo med eitt av barnebarna i fjor, blei eg skulda for å lage reglane sjølv. Men eg hadde faktisk lese reglane. Det einaste brettspelet eg likar er Kinasjakk, for der brukar eg å vinne...................

Då eg kom heim att var eg trøtt og svolten, så eg laga meg middag og åt. Då vart eg veldig trøtt, men eg har ikkje sove middag. Kanskje eg går ein tur, eller kanskje ikkje. Venstrefoten er ikkje heilt brukbar, men eg greier godt å gå likevel.

Det var så kjekt å samlast i går alle vi naboane som har halde i lag i mane år. Urke og vi er dei som har budd her aller lengst, til jul blir det 50 år sidan vi flytta inn, både vi og dei, den 14.desember1973. Vi var hos Urke, dei har bygt på huset så dei har ei ekstra stove, så der var plass til alle.

Det er heilt utruleg at det er fredag i morgon igjen. "Regn kommer" står det nedst på skjermen min. Eg sat nettopp og såg vermelding på TV og det er ingen tvil om kvar i landet det regnar mest.





Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...